mieslot.reismee.nl

1e dag in Legoland Park

Gutenabend liebe Leute!

Na een lange rit van bijna 9 uur rijden, de nodige wegwerkzaamheden en files kwamen we gisteren rond 22.00 uur op de camping van Feriendorf Legoland aan. De receptie was nog net open om ons de benodigde informatie te geven. Iedereen was moe......Nadat we de camper hadden geïnstalleerd dichtbij de wasplaats, hebben we de jongens de tanden gepoetst en snel in hun stapelbed gestopt. Die sliepen meteen! Mies en ik hebben nog een wijntje gedronken op de voorspoedige reis en lagen om 00.00 uur ook in ons bedje.

Rond 08.00 uur werden we wakker, we hadden allemaal als een roos geslapen. Buiten was het mistig en fris...... Terwijl de weersvoorspellingen eigenlijk zonnig en 16 graden waren. Met onze dikke vesten, jassen en laarzen met warme voering gingen we na een heerlijke douche en ontbijt lopend door de Duitse Wald naar Legoland. Een prachtig park wat nu voor een deel in Halloween sfeer was aangekleed. Marijn vond het niet zo leuk in het spookhuis waar mama door de nodige levende spoken en geesten aan het schrikken werd gemaakt! Dit is op 1 van de foto's ook te zien!! We hebben 6 uur door het Legoland park gewandeld, in lego-attracties gezeten, achtbanen, een 4D film bekeken incl. wind, regen en zeepsop! Misha en Marijn vonden het allemaal prachtig! Om 19.30 uur lekker aan de boerenkool gezeten: heerlijk met dit herfstweer!! En nu zijn de mannen nog een nieuw Lego spelletje aan het spelen, genaamd Ramses Return (mummy spel).

Nog even wat felicitaties uit delen: Lieve Buuf Rob de Pop: proost op jouw verjaardag!!! Zijn jullie lekker aan het genieten in Portugal? Lieve achterbuuf Frank: alvast van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag morgen!! Hebben jullie het goed in Spanje?? Morgen gaan we nog een dag naar Legoland: we gaan dan het piratendeel bezoeken!

Tsüssi und ein Küssie uit Günzberg!
Lianne en mannen

Olof

Wat leuk dat jullie ons weer laten meegenieten. Inderdaad komen zo old feelings naar boven.
Veel plezier en tot snel!

Pieter

Hoi leuk van jullie te horen.
Legoland Duitsland
Veel plezier en ik wacht weer op het nieuwe bericht.

Groeten, Pieter