mieslot.reismee.nl

Legoland Zuid-Duitsland

Hallo allemaal!

Het is nu zondagmiddag en we zijn om 13.00 uur met de camper vertrokken naar Legoland in Günzberg. Misha heeft vanochtend nog zwemles gehad. De lucht is strakblauw, we rijden langs Veenendaal en hebben nog ruim 650 km te gaan. Old feelings van Australië komen weer boven zetten!!! Laura: vandaag ben je echt jarig: van harte gefeliciteerd!!! Heel veel plezier vandaag! Wij vonden het gisteren heel gezellig en de Mac was ook heerlijk. Misha en Marijn zijn continu aan het dansen op het muziekje Black Eyes Peas 'I have got a feeling'......

Fijne zondag en voor het midden van het land: fijne herfstvakantie!
Liefs, Lianne en mannen

Marianne, John, Dennis en Danique

Hai lieve genieters!!
Wat leuk dat we weer mogen meegenieten van jullie reis naar Legoland!!! Dit zal zeker weer veel camper en heerlijke herinneringen naar boven halen! En ook zo bijzonder om deze "reis" met de camper te doen! Lekker knus en avontuurlijk! Ga maar volop genieten van elkaar van het super leuke legoland!!! We zijn er een aantal jaartjes geleden ook geweest en hebben het te gek gevonden!
liefs van John, Marianne, Dennis en Danique

marlies, patrick, jelle & wessel

Hoi hoi,
Zat vanmorgen nog aan jullie te denken dat jullie naar Legoland gingen deze week... Had niet in de gaten dat het vandaag al was. Heerlijk!!! En dit weertje is zeker super! Wens jullie hele fijne dagen en veel fun is Legoland, zal zeker lukken. Wij vonden het toen ook geweldig. Liefs je zusje

Laura

Hai!!!!!
Misha en Marijn: veel plezier in Legoland!!!!
En ik zit telkens het Penny spel te spelen ;-)
Heb het vandaag al drie keer gedaan!

Have fun!!!

Laura

Paul, Mariette, Jolieve, Feline en Tibeau

Heee lieve vakantiegangers!
Heel veel plezier in Legoland! Leuk dat jullie weer met de camper onderweg zijn. Goede reis en we horen/lezen de verhalen wel!
Liefs,
Mariette

Em, Duck, Nikki & Jip

Ha lieve Lianneke, Mies, Misha en Marijn!
Wat leuk dat jullie ons deelgenoot maken van jullie reis!
geweldig dat jullie met de camper zijn.
Ik kan me voorstellen dat het 'aussi'gevoel weer helemaal boven komt!
Veel plezier en veel liefs vanuit een inmiddels erg druilerig Venlo!
xxxxx