mieslot.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lianne

Reacties

Reacties

Peter Veldkamp Makelaardij

Maurice, Lianne, Misha & Marijn,

Wij wensen jullie een geweldige en veilige reis toe.
Wij kijken uit naar jullie reisverhalen en foto's.

Peter en Mary Veldkamp.

Jack en Bea van Rooij

Lieve Maurice, Lianne, Misha en Marijn,
Nog 2 dagen te gaan voordat jullie gaan beginnen aan een mooi en spannend avontuur: met de camper rondreizen door Australië.
Wij wensen jullie 2 fantastische maanden toe en we gaan jullie absoluut volgen via de reisverhalen en foto's op deze site!
Liefs, Jack, Bea, Julie en Iris

monique ,philippe en de jongens

We hopen dat ht een mooie reis mag worden en dat jullie drukke programma jullie heel veel plezier geeft. Ga er ook van genieten maar ik zag een wijn toer staan dus dat zal wel goed komen.
Veel liefs uit hellevoetsluis

Nancy

Hallo, bedankt voor jullie kaartje! Was op tijd, in het weekend komt de postbode toch niet in Begie:) Ik had me niet gerealiseerd dat jullie al zo snel zouden vertrekken. In ieder geval een heel mooie reis gewenst, en natuurlijk ga ik dat op de voet volgen.
Liefs, Nancy

marlies en de mannen

Ha zus en mannen,
De eerste foto ziet er al zonnig en erg Australies uit.... Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We wensen jullie een super vakantie en ben benieuwd naar de eerste verhalen. Heel veel plezier samen en geniet er lekker van. Knuffel aan de mannekes. Liefs Marlies en de mannen.

Silvia, Frank, Luuk en Stijn

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
De eerste foto ziet er al heerlijk zomers uit, voor het Opera house, super!!!
Geniet ervan, en we zijn benieuwd naar jullie avonturen,
groetjes,
Silvia

Marian

Ha lieve luidjes,
Wat fantastisch om de foto's van Sydney te zien wat is het gaaf he?! Heerlijk dat mooie weer (wel uitkijken met die hitte..) terwijl het hier regent en druilerig is. Hebben jullie al leuke gesprekken met de aussies?
Heel veel plezier en ik kijk uit naar het volgende reisverhaal! X M

henriette en rene zimmerman

De foto's zien er fantastisch uit.
Wij zijn jaloers!

Doe de groeten aan de '3 zusjes'.

groet henriette en rene

rene zimmerman

rene en henriette (de ouders van Mark Zimmerman)

Petra, Rob en Daan

Hallo lieve buurmannen en buurvrouw,
Wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en wat ziet het er heerlijk ontspannen uit zo op die foto. Reisvermoeidheid van de eerste dagen nu al een beetje te boven? Nu geniet maar van het mooie weer, hier in Vleuten is het koud!!!

veel liefs van Rob, Daan en Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!