mieslot.reismee.nl

Sydney The Rocks

Hallo allemaal!

Inmiddels zijn we bijna 2 dagen in Sydney, waar we in de gezellige wijk The Rocks verblijven.
Gisteren en vandaag was het erg warm: temperaturen tussen de 37 en 40 graden!!!
Even wennen nadat we uit de kou van Vleuten waren vertrokken...........

De vluchten zijn prima verlopen.
Dinsdagmiddag heeft buuf Rob ons naar het station in Vleuten gebracht. 30 uur later stonden we in Sydney.

Gisteren hebben we een wandeling gemaakt door The Rocks, dit is de oudste buurt van Sydney en ligt vlakbij the Opera House en the Harbour Bridge. 's Avonds lekker gegeten in een heerlijke pizzaria Appetito.

Vandaag na een uitgebreid ontbijt in hotel the Russell de boot genomen naar the Taronga Zoo, waar we de hele ochtend en middag prachtige dieren en shows hebben bekeken. Bij terugkomst was er een gezellige braderie in The Rocks. We hebben daar lekker koffie gedronken, op een marktplein naar life muziek geluisterd en heerlijke Indonesische tapasjes gegeten. Marijn lag op een gegeven moment te slapen en Misha was ook erg moe. Ze liggen nu als een roos te slapen. Ik moet toegeven dat ik zelf ook knikkebollend de weblog aan het vullen ben met een eerste reisverslag en fotoserie.

Morgen verblijven we nog 1 dag in Sydney. Overmorgen pikken we de camper op en rijden we naar Katoomba, waar we in een natuurgebied gaan kamperen.

Liefs van ons allemaal en tot de volgende keer!

ewald

we hebben met veel plezier jullie eerste verslag gelezen. temperatuur van 40 graden is wel erg veel.
Blij dat jullie goed aangekomen zijn. we zijn erg benieuwd naar het volgende bericht en wensen jullie een goede reis naar Katoomba in de camper.
veel liefs van ons allemaal

monique

Leuk even het Opera House tezien achter jullie. Volgens mij zag het er een stuk schoner uit als toen ik er was of waren de ramen nog zo smerig. Geniet met de camper en we lezen graag jullie stukjes.
liefs de vennen uit hellevoet

Gill en Rob

Heerlijk, gaaf om te lezen, brings back memories!!! Geniet lekker, ook van het warme weer, hier blijft het behelpen.
Btw: Rob heeft de functie aangeboden gekregen so another BIG thank you.

Germa

Het grote genieten is begonnen! Heel veel plezier en gezelligheid met de camper. En leuk dat we mee kunnen genieten van julie belevenissen en ervaringen!
Sterkte met de hitte!
Liefs, Germa

Monique vD

He family!
Wat een leuke foto's! Leuke eerste impressie. Graag straks ook foto's van de camper... we zijn benieuwd. Hier datum operatie 21/2, nadien bekijken of we jullie gaan stalken ;-)! Geniet van elkaar en hou de hitte uit het hoofd.
Gr Monique

laura

Hey!
Heerlijk weertje zeg in Australie.
Hou het cool!
Misha jij boft, ik moet alweer naar school morgen.
Maar nog effe en ik ben naar de canariche eilanden!
Geniet maar lekker.
Liefs,
Laura(charijnig in de storm in het kikkerlandje)

nicole hilkens

Ha familie!

Fijn dat de reis zo goed verlopen is. Geniet van jullie avontuur; we blijven jullie volgen!
Groetjes,
Jan, Nicole en kids.

Pieter van Wijlick

Hoi zus en mannen,
Bedankt voor jullie berichten.
Harstikke leuk!
Slapen jullie al weer normaal na de vliegreis?
Ik wens jullie een fijne tijd.
Ik wacht op een foto van de 1e kangaroo en koalabeer.
Groeten,
Pieter

Adelbert, Linda en de meiden

Dat ziet er goed uit!
We wilden jullie nog een hele fijne vakantie down-under wensen dus hierbij alsnog.
Ontzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen.
Ben benieuwd naar jullie camper ervaring en verdere tour. Geniet ervan!

Clarinda Mauritz

Hi allemaal!

Oh, wat klinkt dat allemaal heerlijk!! Geniet ervan met z'n viertjes!

Groeten, Clarinda

Jac Berden

Hallo Lian en Maurice en zijn mannen, wat leuk dat alles zo goed gaat, wij dachten al aan die overstromingen en orkanen die onlangs over Australie trokken, daar zullen jullie wel niets van merken. Autralie is zo groot.
Ik wens jullie allen een heel mooije vakantie en geniet er maar van nou het nog kan.
Groet, Lies en Jac